Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Horoskopy, sny, tajemno

Duchu, duchu, ukaž se mi. Taky máte doma duchy?

Duchu, duchu, ukaž se mi. Taky máte doma duchy?

Máme doma duchy. Ne, ne, nemyslím ty střevní, které se čas od času vypouštějí, ale prostě normální duchy. Nejprve jsme si jich všímali jen my s bratrem. Ostatní o nich nevěděli a klepali si na čelo. Ale my jsme věděli své.

Potom přišla jedna noc, kdy naše maminka zůstala doma sama. „Máme tady duchy!“ vyjekla na nás vykuleně hned po návratu. Celý večer se jí dělo to, co nám bylo už důvěrně známé. Prostupování ledového vzduchu, rozsvěcení světel, šourání bosých nohou po linu v kuchyni, šramocení klíčů v zámku nebo se samo rozehrálo rádio. Zatímco my jsme už byli zvyklí i na fyzický kontakt a jejich přítomnost jsme poznali i bez toho, aby převraceli stránky v knize, maminka byla pěkně vyděšená. Ale od té doby na ně věří. Naši duchové jsou hodní. Nevíme sice, co chtějí, ale žije se nám s nimi dobře.

Když jsem se odstěhovala, mrzelo mě, že v tak starém domě žádní duchové nejsou. Jedinou zábavu obstarávaly kuny na půdě. Duchové se mi posléze objevovali jen dočasně, a to když mi odešla přes duhový most některá kočička. Následujících několik dnů dodržovala svůj režim, i když už jen virtuálně. V pravidelný čas bouchala dvířky, vrtěla se v pelíšku, capkala po podlaze a v noci mi ležela na nohách. Jinak nic, ačkoliv na zahradě neustále vykopávám jakési kosti.

duchu, duchu, ukaž sePrvní zkušenosti s duchy jsem však získala na letních táborech a školách v přírodě. Snad na každém z nich jsme ve chvílích volna nebo tajně po večerce začali s jejich vyvoláváním. Jsem si jistá, že snad všechny stoly a další předměty se hýbaly jen díky tomu, že do nich někdo ze zúčastněných strkal nohou. Jednou se však stalo, že v absolutním bezvětří se zabouchla a znovu otevřela okenice, u které nikdo nestál. Zkoušeli jsme i spiritistickou tabulku, kyvadlo na zodpovězení otázek nebo strašidelné dívání se do zrcadla přes plamen svíčky a spoustu dalších zaručených způsobů, jak nahlédnout do záhrobí. Vlastně se nikdy nestalo nic podstatného, ale dodnes někdy přemýšlím i nad těmi drobnostmi, které se přihodily. Byl to jen nějaký vtipálek, nebo jsme skutečně pootevřeli bránu do jiného světa?

Věříte na duchy? Zkoušeli jste je někdy vyvolávat a s jakým úspěchem? Přivolali jste na sebe někdy i něco zlého?

majucha


17.10.2011   Rubrika:   |   Komentářů 61   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,9/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Duchu, duchu, ukaž se mi. Taky máte doma duchy?

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-64
Gorawen
Gorawen - 18.10.2011 13:12

lee: souhlasim s tou rovnovahou +- das, dostanes je fajn, ze jsi nasla nekoho "soulmate" proste s podobnou dusi, takze mas ke komu zajit a cerpat, kdyz jsi dolesmajlik - 47...
modroocko: k tem Reikam ja byla jenom jednou, protoze me zajima alternativni medicina zkratka jsem to spise brala jako takovy pokus sama na sobe s tim, ze se neco dozvim, priucim, pochopim treba...K te energii, kdyz jsem dole tak mi zabira priroda, dlouha prochazka, radovat se treba z toho, ze je nebe hezky nebo opravdu poradne se podivat na strom etc...Taky, kdyz jsem se synkem na treninku (hokej) a pozoruju ho jak si vede tak me to naplnuje necim peknym, dela me to stastnou, pysnou...
K te karme cisteni atp...ja to vidim, ze jsme dve II rovnobezky II kazda pujdeme po te sve ceste, nebudem se krizovat proste kazda svou cestou...

 
lee
lee - 18.10.2011 9:03

loupák: jsem zvyklásmajlik - 68

 
loupák
loupák - 18.10.2011 7:22

modroočka Gorawen lee : smajlik - 6smajlik - 80

 
modroočka
modroočka - 17.10.2011 22:53

Gorawen: člověk (dítě) byl nedobrý k jiným nemocným, opovrhoval jimi, trestal apod., také to může být o naučení se milovat toho, kdo se o nemocného stará a naopak (nemocní jsou častokrát zlí na nejbližší okolí - rodiny, ošetřující personál)... těch možností je opravdu mnoho.
Mám nejen načteno, ale sama toto dělám... např. jeden pacient s rakovinou kůže... nemám ho uzdravit, protože musí prožít trápení, které působil jiným.
V 1. sv. válce používal plamenomet, specializoval se hlavně na lidi malého vzrůstu, kterými opovrhoval, ale přitom nebyl až tak zlý. Ubližoval, aby nebylo ublíženo jemu. Velkou roli tu hrál strach.
V tomto životě své bývalé oběti nazývá svými přátely, pomáhá jim (vozí je k lékaři, podporuje finančně atd.) a prodělává svou nemoc.
I když neví, proč to všechno dělá, čistí svoji karmu...

Gorawen: nepotřebuješ Reiki, ale naučit se sama načerpat "boží energii".
Sedni si někde, kde se cítíš dobře, může být ticho, může hrát muzika, můžeš být doma i venku. Svoje dlaně nasměruj k nebi a požádej o energii. ... Nezapomeň poděkovat. :)
Někomu stačí minuta, někomu i více.
Pokud tento rituálek zkusíš, budeš cítit v dlaních teplo... další pocity můžeš popsat sama. Přeji hodně úspěchů.

 
lee
lee - 17.10.2011 20:55

Gorawen:modroočka: zažila jsem u něj opravdu úžasné věci,on tomu asi reiki neříká,ale podle mě mu musí pomáhat Bůh,málokdo má tolik energie aby ji sám ze sebe dokázal třeba dvacet let rozdávat,ale reiki je úžasná věc mám první a druhý stupeň,snažím se to používat pro všechny okolo,ať lidi nebo zvířata,je to totiž úžasný,ale u reiki funguje,že čím víc boží energie dáš,tím víc jí dostanešsmajlik - 30sama se sebou k němu jezdím,když jsem moc unavená nebo si nedokážu pomoct sama,protože jak říkáš modroočko nemoc je informace,že je něco špatně,v neladu..a některé nemoci by třeba měl člověk přijmout,protože ho můžou něco naučit...a pak se stane,že třeba smíření člověka vyléčí

 
Gorawen
Gorawen - 17.10.2011 20:45

modroocko: souhlasim s hodne, ale...
karmicka zatezsmajlik - 71smajlik - 71 tak u toho mam hodne otazniku...
Ne kazdemu cloveku "je dovoleno byt uzdraven" to je taky zvlastni - proc treba deti nesmi byt uzdraveny? smajlik - 55
Pravdepodobne mas vic o tom nacteno...Ja opravdu nevim jak to je s karmousmajlik - 71...smajlik - 71
V kazdem pripade me fascinuji uzdraveni, ktere byly skoro vyloucene a lecitel nebo napr. navsteva Lurdu ten zazrak? Energii? Spusti ku prospechu cloveka...

 
modroočka
modroočka - 17.10.2011 20:25

Gorawen: to nejsou šarlatáni.
Nemoc člověka je informace. O špatném životním stylu, nevhodném jídle pro toho jedince, pití, také je tu karmická zatěž...
Ne každému člověku "je dovoleno být uzdraven". S tím se samozřejmě nechce smířit pacient, ale léčitel to ví.
A ne každý léčitel může zasáhnout do osudu člověka.

Lidé se skvělou energii zároveň mají i příjemnou auru a rozdávají okolo sebe světlo. A vedle takových lidí je radost se pohybovat. A pokud se tam objeví někdo s hodně negativní energii, automaticky začne vyvolávat hádky...

 
Gorawen
Gorawen - 17.10.2011 20:11

modroocko: muj pohled na vec, kdyz je nekdo treba matka moc zoufala ma nemocne dite (rakovinu) zkusili klasickou medicinu a nic nepomohlo...Ta matka hleda cesty proste se nesmiri, ze existuje jenom cekani na smrt...Tak zkusi i treba toho lecitele, jasne urcite jsou mezi nimi i sarlatani....Ten lecitel uzdravi treba i za cenu, ze tu nemoc jakoby vtahne do sebe...Tak takovemu leciteli ja bych byla moc vdecna, ruce mu libala...
Kadla: ja na Reikach byla jen jednou, ta pani zarila jak slunicko, vse delala zdarma...Nejvetsi zazitek z toho sezeni bylo to jeji pohlazeni proste clovek z ni citil neco pekneho...Na konci byla relaxace coz je taky moc prijemne na vycisteni mozku...

 
Kadla
Kadla - 17.10.2011 20:03

Sorry za dvojí příspěvek, mám pomalý net a nějak se mi to nedařilo odeslat.

 
Kadla
Kadla - 17.10.2011 20:02

Gorawen: Pokud je ten léčitel po ošetření nemocné osoby vyčerpaný, je to špatně a není to dobrý léčitel. Správný léčitel má brát energii shora a ta jím má jen procházet, přičemž i on sám se nabíjí, protože část energie v něm ulpí, než vyjde rukama ven. To je naprostý základ Reiki a léčitelství vůbec.

 
Kadla
Kadla - 17.10.2011 20:02

Gorawen: Pokud je ten léčitel po ošetření nemocné osoby vyčerpaný, je to špatně a není to dobrý léčitel. Správný léčitel má brát energii shora a ta jím má jen procházet, přičemž i on sám se nabíjí, protože část energie v něm ulpí, než vyjde rukama ven. To je naprosto základ Reiki.

 
modroočka
modroočka - 17.10.2011 19:56

Gorawen: ti lidé-léčitelé, které obdivuješ, je třeba ... pokárat. Používají svoji vlastní energii (ta náleží jen jejich tělu a nikomu jinému, navíc hrozí, že zbytek nemoci zůstane v jejich vlastním těle).
Pokud by pracovali dobře, nechají proudit "nejčistější energii universu" přes svoje tělo, pak bude uzdravený pacient a oni zůstavají silní a zdraví.
Jsou i tací léčitelé, kteří "vyměnili svoji energii za energii pacienta"... a nemocní byli všichni několik dnů.
Léčit se může každý člověk sám. Jen ne každý příjde na to, jak s tímto darem pracovat.

 
Gorawen
Gorawen - 17.10.2011 19:53

lee: smajlik - 71 opravdu vylecil nekoho, kdo byl ochrnuty cely zivot, mel to ve zdravotnich kartach od detstvi a najednou po jeho "dotycich" chodi? Nebo dite co melo rakovinu a po jeho dotycich je zdrave?smajlik - 71 smajlik - 30smajlik - 30smajlik - 30
Me hodne zajima alternativni medicina...Kdysi jsem byla pozvana na takove sezeni Reiki nejzvlastnejsi na tom bylo, ze ta pani rekla - nikdo nedokaze zavrhnout nebo byt netecny k lasce = kdyz Te nekdo treba obejme nebo pohladi z lasky (nebo spise s laskou) tak proste citis to "teplo" z toho cloveka...Neco prijemneho jakoby do Tebe vchazi...To jsem od ni opravdu zazila...Podobne se rika, ze treba rodicky po porodu jeste dlouho vyzaruji "necim" strasne pozitivnim...Taky jsme si povidaly o snehovych vlockach jak je mozne, ze kazda je uplne jina - takove "dila" nadherne prirody...V kazdem pripade hodne lidi uzdravenych mu preji ze smajlik - 43

 
lee
lee - 17.10.2011 19:03

Gorawen: znám takového pana léčitele,je fakt úžasný..sice si bere nějaké peníze,ale jen pár korun a jen za dospělé,má tolik lidí,co k němu jezdí,že nechodí do práce,tak z něčeho žít musí a za ty roky co ho znám,už jsem viděla tolik ,,zázraků",že bych mu klidně dala i víc peněz.navíc vím,že pomáhá lidem,co peníze nemají,klidně jim nějaké dá atd...on říká,že by to mohl dělat skoro každý,záleží jak moc je vnímavý a jak moc opravdově by to dělal a proč...jojo,jsou věci mezi nebem a zemí...smajlik - 62

 
Gorawen
Gorawen - 17.10.2011 18:14

smajlik - 71 Nevim proste nevim az jednou nebudu tak se urcite dozvim co je potom...smajlik - 30smajlik - 42smajlik - 71
Myslim, ze spousta tech paranormalnich jevu se da nejak logicky vysvetlit - stare domy tam hodne pracuje drevo, vsechno praska tak nejak samo o sobe...Lide co maji hodne rozsirenou fantazii, ctou, povidaji si o tech vecech - je mozne, ze se jim to zamota do snu...Mista, kde se stalo neco hrozneho tam se asi nikdo dobre neciti...
Co me zajima jsou, ale "healeri" lide co na Tebe polozi ruce a lide se opravdu uzdravi? To me fascinuje ne bylinky, ne chemoterapie proste jenom polozi ruce (jejich energie) leci, Ti pravi lecitele si neberou penize a sami tim jak leci tak prichazi o svoji energii jakoby byli po tom leceni vysati, jsou unaveni...Je to placebo? Vira tva te uzdravi? Nebo opravdu je to mozne, ze nekteri lide maji tyto lecitelske schopnosti? Nebo je to nahoda? Zazrak? smajlik - 71smajlik - 71smajlik - 71 Nebo je to oblast, ktera neni tak dostatecne prozkoumana a takovou schopnost ma v sobe kazdy???smajlik - 55smajlik - 71smajlik - 71

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-64
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77183.
    Archiv anket.