Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Nepřeje si, aby se narodilo jeho dítě

Nepřeje si, aby se narodilo jeho dítě

Je mi 34 let, jsem svobodná. Po několika nevydařených vztazích jsem vzdala hledání partnera pro trvalý vztah a nechala tomu volný průběh. Zaměřila jsem se na sebe a na svou práci a budování kariéry, jsem slušně finančně zabezpečená a v podstatě mi nic nechybí.

Před pár měsíci jsem se seznámila s rozvedeným mužem, který má z prvního manželství dvě školní děti. Začali jsme se spolu stýkat, chodit do divadla, na večeře, občas nějaký společný víkend. Oba dva jsme to brali nezávazně. Ne, že bychom udržovali ještě další vztahy, ale prostě jsme tomu chtěli nechat čas a přirozený průběh s tím, že čas ukáže. Oba dva jsme si nechávali i dost vlastního prostoru, nevídáme se každý den, spíš tak maximálně dvakrát, třikrát do týdne, někdy ani to ne. O společné budoucnosti jsem zatím nikdy nemluvili, po pár měsících to je přece jenom brzy.

Teď se však situace změnila. Jsem těhotná. Neplánovali jsme něco takového ani jeden. Pravda, ochranu jsem nechávala především na něm, odmítám brát hormonální antikoncepci. Preferovala jsem tedy kondom a spoléhala na plodné a neplodné dny. Celé roky i s předchozími partnery mi to tak vycházelo a nikdy se nestala „nehoda“. Až teď.

Těhotenství mne v první chvíli dost zaskočilo. Ne, že bych děti nikdy nechtěla, ale na druhou stranu jsem po nich ani nijak zvlášť netoužila. První dny jsem to musela docela dost vydýchat a pak se dostavilo něco, co jsem si nikdy neuměla představit. Začala jsem se na to dítě těšit a všechny myšlenky na potrat, které mne předtím napadaly, jsem okamžitě zavrhla. Jakoby bych si uvědomila, že je mi tolik, kolik mi je, a vlastně nemám na co čekat.

O svém těhotenství jsem řekla příteli, který okamžitě zaujal jednoznačný postoj: Dítě rozhodně ne, trvá na tom, abych šla na potrat. Odmítá jakoukoli jinou variantu a stojí si za svým pevně jako skála.

Jenže já na potrat jít nechci. Řekla jsem mu to a on se doslova rozlítil. Osočil mne, že jsem to na něj navlékla a teď se ho snažím přitlačit ke zdi. Jenže tak to není. Vysvětlila jsem mu, že jsem dítě neplánovala, že se to prostě takhle stalo a sama jsem překvapená, že mne to tak citově zasáhlo a já po tom miminku toužím. Ujistila jsem ho, že po něm nebudu nic chtít, že si mne nemusí brát, dokonce ani platit alimenty, pokud mu jde o tohle.

Nevzal to. Považuje za své právo s narozením dítěte nesouhlasit a cítí se podveden. Každý den na mne naléhá, těhotenský testněkdy i dost drsně, ať to okamžitě vyřeším, že on se rozhodně nechce stát otcem dalšího dítěte, prý mi nevěří a má obavu, že bych se pak na něm chtěla hojit a soudila se o alimenty.

Je jasné, že náš vztah je tímto u konce. Nemám ani potřebu ho zkoušet nějak zachraňovat. Ale o to dítě opravdu stojím. Nechci jít na potrat jen proto, že pro něj to tak bude lepší. On tvrdí, že jako otec dítěte má právo na své rozhodnutí a já nesmím proti jeho vůli v tak závažné situaci jednat.

Není mi z toho dobře, už jsem uvažovala i o tom, že ho neuvedu jako otce. Ale nechat v rodném listě kolonku „otec“ nevyplněnou mi připadá nefér vůči dítěti. Stejně tak mi vůči němu připadá nefér přivést ho na svět, když ho jeho otec odmítá. A konečně jako nefér mi připadá i ukončení jeho sotva počatého života jen proto, že to chce jeden z jeho zploditelů.

Asi mne spousta z vás odsoudí, ale přesto by mne zajímal váš názor na celou situaci a také jak byste se v ní případně zachovaly vy.


7.3.2011   Rubrika: Partnerské problémy   |   Komentářů 208   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,9/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

Související odkazy:

 

Diskuse ke článku - Nepřeje si, aby se narodilo jeho dítě

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-105 | 106-120 | 121-135 | 136-150 | Další strana
Petruša
Petruša - 7.3.2011 14:01

Verera: a má dítě nárok i když nebude uvedenej v RL? Pokud nebude prokázáno otcovství tak asi ne...Teda myslím aspoň...tak bych mu teda nebrala ty telefony, neotevírala a nemluvila s nim ani jinde a možní i řekla že jsem potratila (pokud ovšem nebydlejí nějak blízko sebe, aby se nepotkávali).
A jak tu někdo radil říct mu že není jeho, to bych nedělala, ještě bych byla označena zbytečně za kurvu

 
corall+Emmy30.9.
corall+Emmy30.9. - 7.3.2011 14:00

Ono holky nereste kdo udelal chybu,uz je na to pozde a pisatelka ceka dite a co ma delat? Dite chce at si ho encha avychova a tatinka bych poslala k vode at dite vychova sama pokud na to ma.

Pak uz bude na ni jestli chce alimenty akolonku v rodnem liste prazdnou nebo vyplnenou

 
Stanik
Stanik - 7.3.2011 13:57

Petruša: 13:39 - i kdyby na to mel od podpesany papir, muze ho ona pak popotahovat o alimenty. (tedy pokud ho v liste uvede)... takze bohuzel, pan nema moznost se vyvliknout, pokud ho dotycna uvede v rodnem liste.smajlik - 63

 
Stanik
Stanik - 7.3.2011 13:54

Riki: 12:41 - souhlasim, i me je muzsky pohled a pritup v mnoh apripadech proste blizsi.

 
Verera
Verera - 7.3.2011 13:43

Petruša: Takové potvrzení je podle mě k ničemu, nezavazuje ji to splnit, dítě má zákonný nárok a na alimenty, toho se a něj asi vzdát nemůže.

 
Alisa
Alisa - 7.3.2011 13:43

pro Arnu: na kopání do pr... je už trošku pozdě, i když pán pokud tak striktně odmítal dítě, měl se pojistit používáním kondomusmajlik - 73, hold pro chlapy je někdy jednoduší hodit odpovědnost na druhé.
Přeji pisatelce, aby se teď správně rozhodla, na chlapa se 100% spolehnout nemůže stejně nikdy, ať už dítě chce nebo ne, co se týče alimentů taktéž. Můj bývalý si dítě přál i když se vázat nechtěl, na dceru platil jen pokud mu to vyhovovalo a nakonec se na ni vykašlal úplněsmajlik - 99. Takže pokud se rozhodne si to dítě nechat, musí počítat s tím, že na něj bude hlavně sama smajlik - 88 a není to žádná sranda,jak časově,tak finančně, musí být připravena obětovat hodně.
Přeji hodně štěstí smajlik - 29

 
Verera
Verera - 7.3.2011 13:41

Arna: Pán snad má taky mozek a umí číst, takže ohledně téhle metody může mít stejné informace jako kdokoli jiný. Stačilo říct, že to není moc spolehlivé, dítě v žádném případě nechce, takže bez kondomu ne.

Ale pisatelka neřeší čí je to vina, na to je už trochu pozdě.

Pro pána to sice bude zátěž do budoucna, ale pro ni nepoměrně větší. Je zvláštní, jak dobrovolnost relativizuje pohled na ni. On se hroutí při představě , že bude muset měsíčně zaplatit nějaké 2000 (nebo kolik by mu vyměřili alimenty při 3 dětech), ona dá ráda mnohem víc.

 
Vivian
Vivian - 7.3.2011 13:39

Pán má právo na svoje svobodné rozhodnutí do okamžiku, kdy se ta jeho "svoboda" už začíná dotýkat svobody dalších 1-2 lidí, a ne chtít najednou couvat teď, když už to dítě splodil... Ke zdi tlačí on vás. Už v patnácti letech - ne-li dřív - mu měl někdo vysvětlit, že sex je mj. zodpovědnost. že když chci souložit, tak musím vědět, že to není jen ta rozkoš, ale taky možné následky, a musím být připraven ty následky nést a být za svoje konání jako dospělý člověk zodpovědný (ovšem ne stylem "no tak si to necháš vzít!"). Nemá právo po vás chtít, abyste teď dítě spláchla do výlevky. Ale aspoň se odkopal.
Ovšem spoléhat na "neplodné" dny, to je taky nápad... smajlik - 20

 
Petruša
Petruša - 7.3.2011 13:39

klidně, jestli bude klidnější, mu písemně potvrď že ho jako otce nikde neuvedeš, nic po něm nebudeš chtít a nazdar

 
Petruša
Petruša - 7.3.2011 13:38

Rozkázat ti jít na potrat nemůže, pokud se o prcka zvldáneš postarat sama a nebudeš mít fin. problémy, tak neni (podle mě) důvod jít na potrat. Do toho RL bych "otce" asi tedy napsat nenechala a s ním přerušila styky a nebrala mu telefon

 
mudla
mudla - 7.3.2011 13:32

Renee: 12:57 Nápodobně, taky pokládám takovéhle náááhodné a hrozně neočekávané selhání antikoncepce - obzvlášť v určitém věku - přinejmenším za podezřelé..

 
Riki
Riki - 7.3.2011 13:29

Zaffira: máš pravdu, ženám běžně prochází spousta výmluv. smajlik - 42 Třeba ty o selhání antikoncepce, abychom zůstaly u tématu. smajlik - 58 A že ženy nejednají na rovinu, to je taky stará vesta, na to ani žádný výzkum není potřeba. Však si všimni, jaké finty si tu kolikrát dámy vzájemně radí v diskuzích, prý se tomu říká ženská taktika. smajlik - 68

 
Arna
Arna - 7.3.2011 13:21

corall+Emmy30.9.: Já bych do pr... kopla pisatelku, vždyť ona podcenila antikoncepci. Pokud pánovi řekla že má neplodné dny a tedy si nemusí brát prezervativ, je to její chyba.

 
Zaffira
Zaffira - 7.3.2011 13:17

Zaffira: možná si uděláM průzkum....

 
Zaffira
Zaffira - 7.3.2011 13:16

Riki: 12:41 - souhlasím, že ženský si dost problémů vyrábí samy. Bylo by krásný, kdyby se začly chovat jako muži - protože to by byl hukot smajlik - 42 To by jim totiž neprošla spousta výmluv, vše by bylo na rovinu, a spousta už by jich byla bez partnerky, páč by jim přestala tolerovat jejich.... doplňte si dle libosti .... No a my bysme tu neměly co řešit smajlik - 42smajlik - 68
Verera: to bych taky chtěla vidět. Možná si udělá soukromý průzkum - položím pár dotazů smajlik - 68

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-105 | 106-120 | 121-135 | 136-150 | Další strana
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77205.
    Archiv anket.