Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Nepřeje si, aby se narodilo jeho dítě

Nepřeje si, aby se narodilo jeho dítě

Je mi 34 let, jsem svobodná. Po několika nevydařených vztazích jsem vzdala hledání partnera pro trvalý vztah a nechala tomu volný průběh. Zaměřila jsem se na sebe a na svou práci a budování kariéry, jsem slušně finančně zabezpečená a v podstatě mi nic nechybí.

Před pár měsíci jsem se seznámila s rozvedeným mužem, který má z prvního manželství dvě školní děti. Začali jsme se spolu stýkat, chodit do divadla, na večeře, občas nějaký společný víkend. Oba dva jsme to brali nezávazně. Ne, že bychom udržovali ještě další vztahy, ale prostě jsme tomu chtěli nechat čas a přirozený průběh s tím, že čas ukáže. Oba dva jsme si nechávali i dost vlastního prostoru, nevídáme se každý den, spíš tak maximálně dvakrát, třikrát do týdne, někdy ani to ne. O společné budoucnosti jsem zatím nikdy nemluvili, po pár měsících to je přece jenom brzy.

Teď se však situace změnila. Jsem těhotná. Neplánovali jsme něco takového ani jeden. Pravda, ochranu jsem nechávala především na něm, odmítám brát hormonální antikoncepci. Preferovala jsem tedy kondom a spoléhala na plodné a neplodné dny. Celé roky i s předchozími partnery mi to tak vycházelo a nikdy se nestala „nehoda“. Až teď.

Těhotenství mne v první chvíli dost zaskočilo. Ne, že bych děti nikdy nechtěla, ale na druhou stranu jsem po nich ani nijak zvlášť netoužila. První dny jsem to musela docela dost vydýchat a pak se dostavilo něco, co jsem si nikdy neuměla představit. Začala jsem se na to dítě těšit a všechny myšlenky na potrat, které mne předtím napadaly, jsem okamžitě zavrhla. Jakoby bych si uvědomila, že je mi tolik, kolik mi je, a vlastně nemám na co čekat.

O svém těhotenství jsem řekla příteli, který okamžitě zaujal jednoznačný postoj: Dítě rozhodně ne, trvá na tom, abych šla na potrat. Odmítá jakoukoli jinou variantu a stojí si za svým pevně jako skála.

Jenže já na potrat jít nechci. Řekla jsem mu to a on se doslova rozlítil. Osočil mne, že jsem to na něj navlékla a teď se ho snažím přitlačit ke zdi. Jenže tak to není. Vysvětlila jsem mu, že jsem dítě neplánovala, že se to prostě takhle stalo a sama jsem překvapená, že mne to tak citově zasáhlo a já po tom miminku toužím. Ujistila jsem ho, že po něm nebudu nic chtít, že si mne nemusí brát, dokonce ani platit alimenty, pokud mu jde o tohle.

Nevzal to. Považuje za své právo s narozením dítěte nesouhlasit a cítí se podveden. Každý den na mne naléhá, těhotenský testněkdy i dost drsně, ať to okamžitě vyřeším, že on se rozhodně nechce stát otcem dalšího dítěte, prý mi nevěří a má obavu, že bych se pak na něm chtěla hojit a soudila se o alimenty.

Je jasné, že náš vztah je tímto u konce. Nemám ani potřebu ho zkoušet nějak zachraňovat. Ale o to dítě opravdu stojím. Nechci jít na potrat jen proto, že pro něj to tak bude lepší. On tvrdí, že jako otec dítěte má právo na své rozhodnutí a já nesmím proti jeho vůli v tak závažné situaci jednat.

Není mi z toho dobře, už jsem uvažovala i o tom, že ho neuvedu jako otce. Ale nechat v rodném listě kolonku „otec“ nevyplněnou mi připadá nefér vůči dítěti. Stejně tak mi vůči němu připadá nefér přivést ho na svět, když ho jeho otec odmítá. A konečně jako nefér mi připadá i ukončení jeho sotva počatého života jen proto, že to chce jeden z jeho zploditelů.

Asi mne spousta z vás odsoudí, ale přesto by mne zajímal váš názor na celou situaci a také jak byste se v ní případně zachovaly vy.


7.3.2011   Rubrika: Partnerské problémy   |   Komentářů 208   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,9/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

Související odkazy:

 

Diskuse ke článku - Nepřeje si, aby se narodilo jeho dítě

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-105 | 106-120 | 121-135 | 136-150 | Další strana
Almega
Almega - 8.3.2011 18:37

pippi.dlouha.puncocha: Jakmile jde o "nezávazný" sex,tak určitě!!! Přečti si řádně text výše...Paní neměla ze začátku žádný úmysl si dělat děti s "cizím" mužem,ani si ho brát....

 
pippi.dlouha.puncocha
pippi.dlouha.puncocha - 8.3.2011 16:35

Almega: já snad špatně vidím. To jako žena má za povinnost brát HA, případně používat jinou ženskou antikoncepci? Proč by neměl ochranu používat muž? jsou snad oba svéprávní, když nechtěl dítě, měl si dávat větší pozor. Rychloodsátí buňky? Dej si studený obklad.

 
Almega
Almega - 8.3.2011 13:01

Nechce se mi pročítat x těch předešlých komentářů: ale vidím to tak,že jste pěkná mrcha,vy nechcete papinkat antikoncepci,ani mít nějakou jinou pro ženy,necháváte vše jen na nějakém kondomu!!! a pak,místo abyste utíkala na rychloodsátí buňky nebo na injekci,tak se v tom vrtáte a ubíhá vám čas.Když ten muž dítě nechce,tak ví co dělá-nemá peníze na další dítě,má dost předešlých závazků.A vy můžete slibovat hory doly,že nebudete nic chtít,ale to si můžete zase rozmyslet,a co on pak? A co to dítě,až bude chtít vědět ,koho má za tátu???Děláte z toho červenou knihovnu!!! Vidím,jak jste dítě nechtěla,ale najednou už ho chcete a dupete nožkou:já ho chci!!já sama!!!Jenže život není jednoduchý......

 
Nessie
Nessie - 8.3.2011 8:51

Renee: Hm..ty asi dítě nemáš, že? Já mám taky dítě s totálním vypatlancem a kreténem, a co? Možná mě omlouvá, že jsem ho měla 21 letech, kdy jsem ještě byla pitomá husa, ale i tak - to jsem jako měla jít radši "hrdě" na potrat? Jen abych neměla dítě s kreténem? To dítě za to nemůže a když se dnes na to "dítě", kterýmu je už 18 let dívám, tak si říkám, že je to jedna z nejlepších věcí, co se mi v životě povedla. A klidně to řeknu na plnou hubu: Ano, moje dítě je potomkem kreténa. A nepřipadá mi, že by bylo chudák - jo a geny se naštěstí zatím taky neprojevily.
Mě zas přijde zvláštní a totálně ujetý, že dotyčná pisatelka by podle tebe radši měla jít na potrat, aby náhodou, nedejbože, neměla dítě s kreténem, když je zcela jasný, že je to její poslední možnost nějaký dítě mít. Takže by měla radši hrdě zůstat bezdětná (a pravděpodobně nešťastná) než mít dítě s kreténem??? Nemůžu uvěřit, že by tohle někdo myslel vážně smajlik - 66

 
Renee
Renee - 7.3.2011 23:19

Verera: Taky se nezlob, ale já to vidím jinak smajlik - 26 Snad můžu. Dítě s blbem nebo kreténem nebo sobcem (zde zaznělé výrazy) bych nechtěla ani za nic. Hlavně proto, že bych nikdy nechtěla být svobodnou matkou (tedy svobodnou ve smyslu, že se dotyčný projeví ihned - nikoliv za pár let a rodinu opustí, to aby bylo jasno; to samozřejmě nikdo předvídat nemůže) a podle toho jsem se celý život chovala. Tuhle situaci bych ve své kůži stopla a smazala to ze svého života. Dobrá, někdo to může mít jinak (jak zde čtu), ale považuju za zvláštní to pak ještě rozmazávat a na potkání svěřovat, že moje dítě je potomkem kreténa. Co na to říct. Snad jen.... chudák to dítě? smajlik - 55

 
Verera
Verera - 7.3.2011 22:45

Renee: smajlik - 76tahle blbost nebude genetická, ale dána spíš výchovou nebo vlivem prostředí.
A nezlob se, ale pokud je to jednou moje dítě, tak se ho nebudu zbavovat jen proto, že otec se projevuje jako idiot, to ho spíš budu před tím idiotem chránit. A před tím, co by mu mohl udělat (tj, potrat)

 
Renee
Renee - 7.3.2011 22:33

Lilia-na: Takže veřejně a otevřeně přiznáváš, žes rozmnožila blbce. Hm, to je skoro na státní ocenění za zásluhy smajlik - 63smajlik - 20

 
Lilia-na
Lilia-na - 7.3.2011 21:48

...Ale nechat v rodném listě kolonku „otec“ nevyplněnou mi připadá nefér vůči dítěti....

Já v rodném listě otce uvedeného nemám a nijak mi to nefér nepřišlo, než blbce, radši nikoho smajlik - 83

 
Gábule
Gábule - 7.3.2011 20:27

Můj názor, pokud nechce dítě ať nechce, stejně tak má právo nechtít dítě jako ty, že ho chceš. polovina genetiky je tvoje a polovina jeho. Nemůže Tě nutit k potratu, můžeš mu u právníka podepsat, že po něm opravdu nic nebudeš chtít, ať to má černé na bílém, jestli ho uvedeš jako otce, je jen na Tobě, ale příjmení bude mít po tobě, protože aby mělo jeho, k tomu musí on dát souhlas písemně a to nedá.
Být s ním jen proto, že s ním máš dítě je kravina, stejně by Ti to potom neustále předhazoval.
Já bych si dítě nechala, pokud máš podmínky proto, aby jsi dítě zaopatřila sama, tak nevidím důvod, proč ne.

Do rodného listu ho vůbec udávat nemusíš, jestli se jednou bude dítě ptát, kdo je jeho táta, tak mu to mužeš, ale nemusiš říct, je to jen na tobě.

Podle mně je to sebestředný egoistický vůl.
Držím palečky, ať se rozhodneš jakkoliv, ať je to to nejlepší podle Tvého vědomí a svědomí.smajlik - 56

 
bibusa
bibusa - 7.3.2011 20:11

frko, tesim sa, ze mas svoje vytuzene dietatko. Ja ludi nesudim, akurat sa snazim ucit sa na chybach inych. Dieta som nikdy nechcela mat len s "priatelom" a trvalo mi osem rokov spoluzitia s manzelom, kym som sa nanho odhodlala a manzela mam preklepnuteho z kazdej strany, nie som samovrah, co sa da ovplyvnit mam rada pod kontrolou. S byvalymi som sa pri sexe dostatocne chranila, len aby som nedajboze nepocala.

 
Renee
Renee - 7.3.2011 19:52

emchira: Ono by to bylo asi lepší. Je silně přelidněno, naprosto nesnesitelně.

 
emchira
emchira - 7.3.2011 19:42

Renee:to by pak nestacila rict silikon vetsina embryi.
Kazdej ma nejaky chyby a tolik Mirku Dusinu oplodnitelu fakt neexistuje.
smajlik - 66

 
Renee
Renee - 7.3.2011 19:29

frko: To znamená, že doktoři vědí houby, co? Jak ti mohli tohle říkat, když jsi pak otěhotněla po 3 měsících s jiným? Evidentně byla chyba v tom předchozím chlapovi a doktoři tě zcela zbytečně trápili. To je fakt síla smajlik - 98

 
Renee
Renee - 7.3.2011 19:20

jedvatazmyje: Myslím, že jsi uhodila hřebíček na hlavičku. Pán je ženatý a teď kadí strachy, že to díky tomu nechtěnému dítěti doma praskne.
S druhým příspěvkem taky naprostý souhlas. Nechápu, jak může tolik žen chtít mít dítě s debilem. To já bych teda nechtěla, geny jsou geny. Po téhle jeho reakci by to letělo pryč, že by to nestačilo říct silikon. Jednoduše pryč s oběma a příště by měla dotyčná hodně zvážit, s kým zas (a jestli vůbec) bude nezávazně souložit smajlik - 42

 
frko
frko - 7.3.2011 19:18

bibusa: Ne vše jde naplánovat. I já mám neplánované mimčo a o to více chtěné. Nesuďte lidi, nikdy nevíte v jaké situaci se můžete ocitnout. Taky jsem mívala nos nahoru a spoustou věcí pohrdala, ale život mě naučil

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75 | 76-90 | 91-105 | 106-120 | 121-135 | 136-150 | Další strana
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77205.
    Archiv anket.