Reklama: Základem každé pracovny jsou kvalitní kancelářské židle . Na Hawaj.cz si vyberete tu pravou přesně podle vašeho stylu.  

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Buritto s Jihočeským žervé, fazolemi, hovězím ragú, avokádem a koriandrem

Mexická klasika s Jihočeským žervé od Madety. V tomto jednoduchém receptu nechybí kvalitní hovězí maso, mexické fazole nebo avokádo. Šmrnc mu dáte kořením Fajitas a koriandrem. Zarolujte si dnešní dokonalý oběd...

pošlete nám recept

Žárlím na manželovu kolegyni. Je jejich vztah normální?

Žárlím na manželovu kolegyni. Je jejich vztah normální?

Prosím vás, řekněte mi, jestli jsem cvok, nebo zda je má nelibost vůči manželově kolegyni pochopitelná. Strašně se tím vnitřně užírám, dusím to v sobě, abych nebyla za hysterku, ale přitom mám chuť mu ztropit pořádnou scénu.

Jsem na mateřské s druhým dítětem, vlastně mi jedna mateřská navazovala na druhou. Celkem jsem doma už čtyři roky. Před půl rokem nastoupil manžel do nového zaměstnání, kde je velmi spokojený, i finančně jsme si hodně polepšili. Po této stránce vše v pořádku, i v těch dalších, které se týkají našeho rodinného života. Manžel se oběma dětem snaží hodně věnovat, obě je velmi miluje. I ke mně se chová hezky, i když má trochu sklon být tzv. pánem domu, k nějakým domácím pracím se nehrne, to všechno kompletně leží na mně. Beru to tak, že jsem doma, tak je to moje starost a nijak na něj v tomto ohledu nenaléhám.

V žaludku mi však leží jeho, dle mého názoru, až přílišná náklonnost k jedné kolegyni. Zpočátku, když byl v té práci nový, mi často povídal, co a jak, jaké to tam je, jací jsou kolegové. Pak mi došlo, že až příliš často mluví o jedné kolegyni Mirce. Je v našem věku, vdaná, se dvěma malými dcerkami. Hodně mu v jeho začátcích pomáhala, když jí během večera několikrát volal nebo si posílali smsky, neřešila jsem to. Jenže už je to půl roku a ono to stále pokračuje.

Chodí s ní na obědy, asi třikrát se stalo, že přišel z práce později, protože si s ní šel sednout na kafe, údajně potřebovali ještě něco probrat. Večer, kdy by si alespoň jednou nezavolali nebo nenapsali, je výjimkou. Postupně mi to začalo vadit čím dál více, měla jsem pocit, že nám jeho kolegyně narušuje naše soukromí. Začala jsem ji nesnášet, ač jsem ji neznala.

A teď co se stalo tento víkend. V týdnu přišel manžel s tím, že bychom se mohli vzájemně seznámit, tedy jako obě dvě rodiny včetně dětí a partnerů. A že ho a Mirku napadlo udělat společný sobotní výlet. V první chvíli mi to jako dobrý nápad nepřišlo, ale pak jsem si řekla, že by to mohlo k něčemu být, že třeba když ji poznám, moje žárlivost a nechuť vůči ní odezní. Tak jsem souhlasila.

V sobotu jsme se všichni sešli na jedné benzínce, představili se a vyjeli na zoologické zahrady. První dojem z ní nebyl špatný, dokonce mi byla i sympatická, i její manžel. Jenže pak se dělo něco, co mi po chuti zrovna nebylo a mám dojem, že i její manžel to nesl dost nelibě. Celý den byly ti dva vlastně spolu. Pořád si povídali, řešili nějaké pracovní záležitosti (na výletě s dětmi!) a vrchol byl, když se rozhodli, že si spolu sednou na kafe a nás i s dětmi poslali napřed.

Nechtěla jsem dělat scény, Mirčin manžel asi také ne, tak jsme vzali děti a šli. Asi za necelou hodinu nás ti dva našli a asi aby se neřeklo, chvíli se oba věnovali každý své rodině a dětem a bavili taky jsme se všichni dohromady. Postupně se ale začali opět jakože separovat a zapředli hovor na pracovní téma, do kterého jsme my dva neměli jak se zapojit. Šli asi deset metrů za námi a povídali si jen spolu.

Bylo mni z celého toho výletu všelijak a mé pocity jsou velmi rozpačité. Manžel je spokojený, dle jeho soudu se sobota nadmíru povedla a páčí ze mě nadšené ovace, jaké to bylo úžasné. Jediné pozitivum toho všeho bylo, že celou neděli mu Mirka nevolala a ani on jí.

Ve mně se to strašně převrací. Napadají mne různé scénáře, co se z toho jejich vztahu může vyvinout a cítím, že je ohrožena  naše rodina. Nevím, co mám dělat, jak se mám zachovat. Nechci být za nějakou puťku, která se bojí ozvat, ale také nechci působit jako hysterka, která dělá scény kvůli své, možná zbytečné, zbytečné žárlivosti.

Moc ráda bych věděla, jaký je na celou tuto situaci váš názor. Myslíte, že si dělám zbytečné starosti a vztah mého manžela a jeho kolegyně je nevinný, nebo je na místě být ostražitá?

Vendula


16.7.2013   Rubrika: Partnerské problémy   |   Komentářů 72   |   Vytisknout

Hodnocení článku: 2,8/5   Oznámkovat (hodnocení jako ve škole): 1   2   3   4   5  

 

Diskuse ke článku - Žárlím na manželovu kolegyni. Je jejich vztah normální?

Tato diskuse je otevřena jen pro přihlášené uživatelky.
Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75
Monik
Monik - 16.7.2013 10:22

a....: 10:20 Aha. Takze on je pan za ty telefonni hovory a stykani se s kolegyni v soukromem case nejspis nejak specialne navic placeny smajlik - 42smajlik - 68

 
a....
a.... - 16.7.2013 10:20

PEGG: Mě by zajímalo, kdo by ty famílie živil, kdyby tatínkové neupřednostňovali práci. Mám dojem, že si ty ženské nevidí ani na špičku nosu.

 
mam-ča
mam-ča - 16.7.2013 10:18

a....: 9:49 Máš pravdu : "Tahat potencionální milenku na rodinný výlet přece může jen úplný idiot. "
Ale s tím nápadem přišel Vendulin manžel. smajlik - 37
Takže nechápu, proč by Vendula měla být slepice ? smajlik - 26

 
PEGG
PEGG - 16.7.2013 10:06

a.... - 16.7.2013 9:49smajlik - 48 nazývat Vendulu slepicí není zrovna na místě, ona má jen strach. A jak všechny víme, šestý smysl nás většinou neklame. To, že by takové chování tvého muže tobě nevadilo, je tvoje věc, ale Vendule vadí a to už je problém. Proč snášet něco co mi vadí, když nemusím. To, že se jí nelíbí, že manžel dává přednost práci před rodinou, je snad v pořádku.

 
Bellana
Bellana - 16.7.2013 10:04

a....: To, že jsem paranoidní, neznamená, že po mě nejdou. Paní není slepice. Cítí se ohrožená a já se jí nedivím. Její muž je v tom asi nevinně, ale u té Mirky bych si tím až tak moc jistá nebyla. Měla jsem kolegyni a kolegu, o kterých si všichni mysleli, že jsou milenci, protože si dobře rozuměli pracovně i soukromě, ale nebyli. Nikoli však proto, že by ona nechtěla. To on byl takový slušňák, že to neviděl. Jsou kamarádi doposud. Ale už nejsou kolegové, a tak se stýkají tak jednou měsíčně, někdy i méně.

 
Jagea
Jagea - 16.7.2013 9:58

a....: Naprosto souhlasím.smajlik - 47

 
a....
a.... - 16.7.2013 9:49

Asi budu jediná, komu ta paní přijde jako totální slepice. Asi je už moc dlouho doma s dětmi a leze jí to na mozek.Tahat potencionální milenku na rodinný výlet přece může jen úplný idiot. Jinak se píše, že pán je v novém zaměstnání půl roku, myslím, že se jen snaží co nejvíce proniknout do chodu firmy a vůbec do nové agendy a hledá si k tomu spojence ( možná takové, po jejichž zádech by se vyškrábal výšsmajlik - 58, pokud je ambiciozní)

 
mam-ča
mam-ča - 16.7.2013 9:45

Asi bych na manželův dotaz - jak se mi líbil výlet do ZOO, řekla, že o výlety s Mirčiným manželem nestojím. Že děti jsou malé jen chvíli, a je proto potřeba se v těch krátkých chvílích, kdy má on volno, se jako rodina věnovat především NAŠIM dětem, nikoli práci a kolegyni Mirce, se kterou se vidí celý týden v práci.
Že jsem ráda, že má dobrou práci, ale jestli jí ani po půl roce nezvládá bez pomoci zdatnější kolegyně, tak ať si najde něco jednoduššího, na co bude stačit.
Zaměstnání může mít v životě ještě spoustu, ale děti a rodinu má jenom jednu.

 
Bellana
Bellana - 16.7.2013 9:43

Možná jsem naivní, ale řekla bych, že nejsou milenci. To by Vendulin manžel musel být totální idiot, kdyby před svojí ženou svoji milenku vychvaloval a snažil se seznámit rodiny. Je ale vysoce pravděpodobné, že jeho kolegyně by to ráda změnila. Jak to ale změnit, aby Vendulin zásah nebyl popostrčením k té kolegynismajlik - 26
Za mého mládí jsme v práci pořádávali akce i rodinnými příslušníky. Na manželových jsem se trochu nudila, on se zase nudil na mých. Vždycky to dopadlo tak, že se nakonec člověk věnoval víc kolegům než své rodině. V mládí je člověk sobečtější.

 
kubikm
kubikm - 16.7.2013 9:30

všímla sis, jak se k sobě mirka se svým manželem chovali? podle toho se pozná, jak jim to doma klape...

 
kubikm
kubikm - 16.7.2013 9:27

pán očividně potřebuje zaměstnat doma, měl se věnovat dětem a ne cizí paní...možná by mu to děti měly říct samy?

taky mě napadlo, jestli ti náhodou nepředhodila mirka svého muže, že se jako zamiluješ a ona bude mít toho tvého...co jí tak chápe....

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 16.7.2013 9:26

PEGG - 16.7.2013 8:20

to se mě líbí.

 
Kozoroh18
Kozoroh18 - 16.7.2013 9:24

Vendulo, možná máš dobrý radar, ale jak to řešit to nevím. Já vydržím dlouho a pak stačí blbost a jsem nášlapná mina, ale to se možná od tebe čeká.

Našla bych si kamaráda, manželovi oznámila, že potřebuji u kávy projednat svůj návrat do práce a nebudeš dělat rodinná setkání, že jeho žena má ráda víkendy trávené s rodinou. a tímto způsobem to informační setkání bude i kratší.
Klidně bych proseděla čas s kamarádkou u smajlik - 51. Pokud máš takovou co na potkání hned tvému muži vše nevykecá. Poznala by jsi pak podle jeho reakce co a jak.

 
Stanik
Stanik - 16.7.2013 9:14

Linda: to je taky fakt... u nas podobne, totalni flegmous a neschazim se s jednim kolegou pravidelne.
no a z prace vecer nevolaji ( krome pohotovosti)... to je taky fakt.

Vask rima, ze pan bude zamilovanej, protze tohle rozumny neni.... a nemyslim si, ze jd eo zamilovanost do prace. zenske maji na tohle radar a myslim, ze i pani Vedula vi, nebo aspon tusi, ze to v poradku neni.
Rict ano, v klidu.. ale v momente, kdy se ho bude snazit uvazat doma za nohu, nebo mu neco zakazovat... bude to jen horsi.

Bellana: tak to je podobne... jen na veseni policek ho nelakaji, protze na tyhle veci je dosti levej... a pocitace uz znamejm, krome rodiny nespravuje, protoze to je neunosne, kazdy pak otravoval ve dne v noci.smajlik - 68

 
Linda
Linda - 16.7.2013 9:03

Stanik: jo ale neresite pracovni problemy v dobe kdy by ses mela venovat rodine (tim myslim treba ten vylet). Ja taky zajdu na jedno s byvalymi kolegy a nekdy i se soucasnymi, ale 1) reknu doma prijdu pozde jdeme s chlapama na jedno a 2)rozhodne neresime prac. problemy. Ale ja mam doma flegmatika a hlavne nechodim s JEDNIM jedinym kolegou pravidelnesmajlik - 42. ALe nedokazu si predstavit , ze by mi kdokoliv z prace zavolal vecer domu ( a nebo ja jemu) a ptal se na cokoliv co pocka do druheho dne. Ano navstevovat se a mit soukromy znamosti vedle prace lze i s kolegama, ale v tom pripade resim co podnikneme, pocasi a podobne neutralni veci ,ale rozhodne na veceri s kolegy ze kterych se stali pratele nebudu resit korozni programy

 

Zvolte stranu: 1-15 | 16-30 | 31-45 | 46-60 | 61-75
Sponzori

Prohledej


Výherci v soutěžích

Soutěže na Soutez.cz

    Anketa

    Covid

    Prodělali/y jste v uplynulém roce Covid?

    Celkem hlasovalo 77208.
    Archiv anket.